135 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (67) 777-40-33
+380 (63) 461-57-08
+380 (66) 019-57-12
+380 (44) 290-01-23
ТОВ ТК Айнект

Бар'єрне огородження власного виробництва

52 332 

  • В наявності
Бар'єрне огородження власного виробництва
Бар'єрне огородження власного виробництваВ наявності
52 332 
+380 (67) 777-40-33
  • +380 (63) 461-57-08
  • +380 (66) 019-57-12
  • +380 (44) 290-01-23
  • +380 (44) 290-01-22
    Бухгалтерия
+380 (67) 777-40-33
  • +380 (63) 461-57-08
  • +380 (66) 019-57-12
  • +380 (44) 290-01-23
  • +380 (44) 290-01-22
    Бухгалтерия

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Тип огорожі 11ДО-2 11ДО-4 11ДД-2 11Д4-4 балка СБ-1

 

В цих технічних умовах відображені вимоги до головним функціональним властивостям огорож - утримуючої здатності, динамічного прогину і робочій ширині, а також безпеки для людей, що знаходяться в утриманий транспортному засобі і безпеки вибігу утримуваного транспортного засобу для інших учасників дорожнього руху.

 

 

 

Основною класифікаційною ознакою, що дозволяє відносити дорожні огородження до того чи іншого класу (підкласу), є призначення огорож. Крім того, використовуються наступні ознаки:

розташування огорожі (визначає групи і підгрупи);

принцип роботи огорожі (визначає тип конструкції дорожнього огородження);

різновиди за конструктивним виконанням (визначають види конструкцій).

Конструкції огорож розділяються по класах (підкласами) та груп (підгруп).

За призначенням дорожні огородження підрозділяють на два класи - утримуючі (для автомобілів і пішоходів) і обмежують (для пішоходів і тварин).

Дорожні утримуючі огорожі для автомобілів за призначенням поділяють на два підкласи - бічні і фронтальні. Бічні огородження утримують і коригують траєкторію руху при бічному ударі під гострим кутом до осі огорожі. Фронтальні огорожі утримують автомобіль і гасять енергію удару при ударі збоку, так і в торець (в передню сторону) під кутом, близьким до 90°.

За умовами розташування утримуючі огорожі для автомобілів бічні поділяють на дві групи - дорожні та мостові, кожна з яких складається з підгруп:

одностороннє огорожа (утримує автомобіль, удар якого об огородження може бути, з одного боку, встановлюється по бічних сторонах дороги або розділювальної смуги);

двостороннє огорожа (утримує автомобіль, удар якого об огородження може бути з двох сторін, встановлюється по осі розділювальної смуги).

Утримуючі огорожі для автомобілів фронтальні за умовами розташування також поділяють на дві групи - дорожні та мостові, кожна з яких складається з підгруп: одностороннє огорожа (утримує удар автомобіля, що рухається по смугах одного напрямку руху), яке встановлюється при поділі потоку автомобілів,

двосторонні огорожі (утримує удар автомобілів, що рухаються по смугах різного напрямку руху), яке встановлюється на початку і в кінці розділової смуги.

Дорожні утримуючі огородження для пішоходів за умовами розташування поділяють на дві групи - дорожні (встановлюються на краю узбіччя) і мостові (встановлюються на краю тротуарів мостових споруд). Огородження для пішоходів призначені для запобігання падіння пішохода у захищає зону.

За принципом роботи дорожні утримуючі огорожі підрозділяють на наступні типи:

а) бічні огородження для автомобілів:

бар'єрні (енергія удару гаситься за рахунок пружно-пластичній деформації матеріалу конструкцій);

бордюрні (енергія удару гаситься за рахунок опору коліс і підвіски автомобіля, що забезпечує корекцію траєкторії руху);

парапетні (енергія удару гаситься за рахунок підйому коліс, зменшує перекидаючий момент);

комбіновані конструкції, що є комбінацією типів, згаданих вище;

б) фронтальні огорожі для автомобілів:

телескопічні (енергія удару гаситься в основному за рахунок тертя при входженні одних елементів конструкцій в інші);

упругопластические (енергія удару гаситься в основному за рахунок пружних, еластичних і упругопластических деформацій матеріалу);

наливні (енергія удару гаситься за рахунок опору ємностей з водою або іншим рідким або в'язким речовиною);

комбіновані конструкції, що є комбінацією типів, згаданих вище;

типи конструкцій з іншими принципами гасіння енергії;

в) утримують огородження для пішоходів:

перила парапетні (деформуються конструкції);

перила бар'єрні (зовнішнє розрахункове вплив сприймається пружними деформаціями всіх елементів конструкції - стійок, поручня, заповнення);

перила стійкові (зовнішнє розрахункове вплив сприймається в основному пружними деформаціями стійок);

комбіновані конструкції;

інші типи конструкцій.

Класифікація дорожніх утримують огорож по конструктивному виконанню (виду конструкцій) може бути дана в галузевих документах або документах, розроблених для конкретного виробу, типу або групи виробів (наприклад, у технічних умовах).

При прийманні в експлуатацію ділянок автомобільних доріг та вулиць та реалізації заходів щодо вдосконалення організації дорожнього руху слід контролювати дотримання наступних вимог.

4.1. На узбіччі автомобільної дороги бар'єрне огородження встановлюється на відстані 0,5-0,85 м від брівки земляного полотна до стійки бар'єрного огородження, парапетное - на відстані 0,50 м від брівки земляного полотна до ближнього краю огородження парапетного і не менше 1,00 м від крайки проїзної частини до лицьової поверхні балки огорожі або до ближнього краю огородження парапетного ( Додаток 1, рис. 2а, е).

При наявності на узбіччі або укосі насипу масивного перешкоди, парапетное огорожу встановлюють на відстані 0,30-0,50 м від нього ( Додаток 1, рис. 2ж).

На розділовій смузі автомобільної дороги бар'єрне або парапетное огорожа встановлюється на відстані не менше 1,0 м від кромки проїзної частини ( Додаток 1, рис, 2б, у, і).

При розташуванні між бровкою земляного полотна і зовнішнім краєм тротуару бар'єрне огородження встановлюється на відстані не менше 0,5 м від брівки земляного полотна до стійки огородження і на відстані не менше 0,1 м від поздовжньої осі балки огорожі тротуару ( Додаток 1, рис. 3в-е). При цьому відстань від зовнішнього краю тротуару до бровки має становити не менше 1,0. м.

На газоні бар'єрне огородження встановлюється на відстані 0,05-0,10 м від бортового каменя до лицьової поверхні балки огорожі ( Додаток 1, рис. 3 а, б).

На тротуарі бар'єрне огородження встановлюється на відстані 0,05-0,10 м від бортового каменя до лицьової поверхні балки огорожі ( Додаток 1, рис. 3 ж).

На мостовому спорудженні без тротуарів або службових проходів бар'єрне огородження встановлюється на відстані не менше як 0,4 м від краю плити до стійки огородження ( Додаток 1, рис. 2 к), на мостових спорудах з тротуарами чи службовими проходами - на зовнішньому кордоні смуги безпеки.

4.2. Балки бар'єрного огородження в межах всієї довжини повинні бути зістиковано болтовими з'єднаннями. При цьому відхилення осі балки від проектного положення в плані не повинні перевищувати 1:1000 від довжини стикуються балок.

У місцях початку огорож, що розділяють транспортні потоки одного напрямку, рекомендується використовувати спеціальні радісно балки. В Додатку 2 ( рис. 8а - 8в) наведено приклад застосування таких балок та їх характеристики.

Окремі блоки парапетних огороджень також повинні бути зістиковано між собою.

Над деформаційними швами прогонових будов мостових споруд має бути передбачена можливість відносного переміщення секцій балки або парапету(бордюру) на їх стику на величину розрахункових переміщень в деформаційному шві. Конструктивне рішення такого переміщення повинно бути регламентовано в технічній документації на огорожу на підставі Рекомендацій [21].

У блоках парапетних огороджень необхідно передбачати з'єднання, що перешкоджають зсуву або нахилу блоків відносно один одного. При монтажі блоків їх відносне зміщення в плані і по висоті не повинна перевищувати 5 мм

Парапетні огородження не повинні перешкоджати відведенню води з поверхні проїзної частини, узбіч (смуг безпеки) доріг і мостових споруд.

У місцях технологічні розриви розділювальної смуги, розвороту, перехрещень і примикань в одному рівні, у постів дорожньо-патрульної служби і т. п. допускається влаштовувати зниження балок або верхніх площин парапетних огороджень до землі з ухилом 1:10.

Для забезпечення видимості утримують огорож в темний час доби на них повинні бути встановлені світлоповертачі, виготовлені по ГОСТ Р 50971 або технічної документації, погодженої з наглядовим органом. Світловідбивачі слід розміщувати:

на бар'єрних огорож з балкою(-ами) хвилястого профілю - в поглибленні в середній частині поперечного профілю балки (при наявності декількох рядів балок - в поглибленні середньої частини поперечного профілю нижньої балки);

на бар'єрних огорож з балкою неволнистого профілю - над верхньою гранню верхньої балки або на опорі над нею;

на парапетних огорож - на верхній площині огорож.

При гарячого оцинкування деталей ванним способом товщина цинкового покриття повинна бути не менше 80 мкм для основних деталей і 30 мкм для кріпильних деталей.

При цинкування термічним нанесенням товщина захисного шару повинна бути не менше 120 і 60 мкм відповідно.

При оцінці експлуатаційного стану дорожніх огороджень перевіряються їх конструктивна цілісність, надійність кріплення всіх елементів, наявність світлоповертаючих елементів, ступінь забруднення, висота установки.

Не допускається експлуатація залізобетонних елементів огорож з розкритою сіткою тріщин, відколами бетону до арматури, а дерев'яних і металевих елементів - з механічними пошкодженнями.

Особливу увагу необхідно звертати на замінені в процесі експлуатації ділянки утримують огорож внаслідок наїзду транспортного засобу. Балки повинні бути неперервні і з'єднані між собою по ходу руху за допомогою равнопрочных болтових з'єднань. При цьому болти повинні мати напівкруглу голівку. Не допускається замінювати болтові з'єднання, передбачені конструкцією, зварюванням (крім спеціально обумовлених у технічній документації випадків). Замінені елементи огороджень повинні мати однакові з іншими аналогічними елементами огорожі розміри, в тому числі розрахункову площу поперечного перерізу.

В огорожі, виконаному з оцинкованого металу, при заміні секцій балки допускається використовувати секції з неоцинкованного металу, пофарбовані в сірий (чорний) колір. В окремо взятому огородженні їх загальна довжина не повинна перевищувати 20 % довжини огорожі.

Висота замінених секцій огорожі не повинна відрізнятися від висоти інших секцій.

Крім того, висоту встановлення огорож слід перевіряти після закінчення дорожньо-ремонтних робіт.

Основні вимоги безпеки, що пред'являються до утримує огородженням в європейських стандартів EN 1317-1 і EN 1317-2

При випробуванні огорожі з метою підтвердження певного рівня утримуючої здатності повинні бути дотримані наступні вимоги безпеки (крім допустимих динамічного прогину та робочої ширини):

а) ні одна з основних частин огорожі не повинна бути відокремлена від нього і представляти серйозну небезпеку для інших транспортних засобів, пішоходів або робітників у зоні проведення дорожніх робіт;

б) окремі деталі огорожі не повинні потрапляти в салон або кабіну транспортного засобу;

в) після взаємодії з огорожею, транспортні засоби не повинні перекинутися ні через огорожу, ні в бік проїзної частини; центр ваги транспортного засобу не
має

Інформація для замовлення
  • Ціна: 52 332 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner